Sunday 10 February 2013

My Tabby~! :3

      Bismillahhirahmanirrahim...
Post kali ni saya nak kongsikan sedikit maklumat tentang Wacoom Bamboo CTH-470/K yang baru sahaja saya beli (p/s: dkat Kedah mmg xder jual). Jadi kat bawah ni gambar2 yang saya snap,Jom tengok~! 



Nie dia (kotak) Wacoom Bamboo CTH-470

Saiz kotak die mmg besar,mmg malu gila aku bawak
benda ni smbil jln2 dkat Alor Setar

Ni baru Wacoom Bamboo :3

Disertai dgn cd Photoshop Element 9
ngan cd installer

Nilah pen bamboo yg korang akan gunakan
untuk lukis atas papan tu

Pergh~!!! Nipis~!!!

+ Ringan (aku boleh angkat guna 3 jari kot)

korang boleh beli aksessori kit untuk wireless yg dijual berasingan

dan yang paling ak suka kaler belakang dia LimeGreen~!

JOM~!!!
buang semua kertas,pensel,pen ngan pemadam!!!!
GUNA WACOOM BAMBOO~!!!







2 comments: